10 Dae St. Paul-roete stap vanaf Antalya

Hierdie begeleide trek begin vanaf die ruïnes van Perge (oos van Antalya) en volg dele van die oostelike tak van die langafstandstap van Perge na Antiogië in Pisidia (Yalvaç), diep in die Taurus-berge. Die trek laat ons in die leefwyse van die inwoners van die ou klip- en houtdorpies langs die roete verdiep; ons sal gereeld in dorpshuise bly, die plaaslike handwerk sien, kaas- en jogurtmaak kyk en die smaaklike dorpskosse geniet. Die reis sluit 'n besoek aan die groot Griekse/Romeinse stad Perge in, asook baie geleenthede om na bolle en voëls te kyk tydens die staptogte. Ons roete volg pragtige gedeeltes van Romeinse paaie en migrasieroetes wat sedert die Romeinse tyd gebruik is (en miskien selfs deur St Paul self gestap het) in hierdie skouspelagtige area van woude, canyons, riviere en pieke.

Wat om te sien tydens die 10-dag St. Paul-roete?

Wat om te verwag tydens die 10-dag St. Paul-roete?

Dag 1: Aankoms

Ontmoeting met jou gids en bestuurder by Antalya lughawe. Vervoer na Kaleiçi, die historiese middestad van Antalya (30 minute) waar jy omring word deur ou herehuise, hammams en moskees. Verwelkomingsaandete in 'n plaaslike restaurant. Oornag in 'n hotel in Kaleiçi, Antalya.

Dag 2: Perge & kort stap (1 uur / 4 km)

Ons ry vanaf Antalya na die Köprülü Canyon (1,5 uur). Op pad verken ons antieke Perge, 'n belangrike hawestad in die Romeinse tydperk. Die rit na die binneland neem ons na die pragtig bewaarde Romeinse brug (Oluk Köprü) oor die Köprülü-canyon. Naby, yskoue water voed die rivierfontein direk vanaf die bronne. Na 'n kort stappie op die st. Paul Trail, ons bereik die plaashuis met houtbungalows vir ons aandete en oornag.

Dag 3: Selge – Çaltepe (6 uur / 18 km)

Vervoer na die antieke stad Selge (30 minute).
Nadat ons Selge met sy vele huisruïnes, 'n groot teater en openbare geboue wat oor verskeie heuwels versprei is verken het, begin ons op die ou Romeinse pad na Çaltepe-dorpie stap na die st. Paul-roete.
Aandete en oornag by pensioen in Çaltepe.

Dag 4: Kesme – Kasımlar (6 uur / 16 km)

Ry na Kesme (1 uur) en stap na Kasımlar, verby plattelandse hutte en antieke ruïnes, en ontmoet baie bokke langs die pad. Die skouspelagtige roete neem ons oor die rand van die canyon op ou geplaveide paadjies, af deur ongewone rotsformasies tot by 'n brug oor die rivier. Die dorpie Kasımlar is hoog teen die hange geleë, met ongelooflike uitsigte oor die hele lengte van die canyon.
Aandete en oornag in 'n dorpshuis in Kasımlar.

Dag 5: Tota Weiding – Kasımlar (18km / 6 uur / +330m / -830m)

Ons gaan oor na die Tota-weiding (20 min) en stap terug na Kasımlar. Die stap neem ons langs 'n rant top na die ruïnes van 'n Bisantynse kerk en nedersetting. Die afdraande is deur die woud, wat 'n oorvloed miniatuur wilde tulpe en ander bolle het. Vanuit ons hoë posisie kan ons skouspelagtige uitsigte geniet. Aandete en oornag in dieselfde dorpshuis in Kasımlar.

Dag 6: Adada & stap Sipahiler – Serpil (totaal 6 uur / 18 km)

Vervoer na Adada antieke stad (20 minute) waar drie groot Romeinse tempels nog staan ​​saam met die kleinste antieke teater in Anatolië. Ons stap af met 'n goed bewaarde gedeelte van die antieke Romeinse pad waar St. Paul dalk self gestap het (!). Ons ry na Sipahiler (20 min) om ons staptog oor 'n pas in die woud te begin, oor skouspelagtige kalksteenrante, en deur 'n inheemse eikebos. Die roete daal af na die klein dorpie Serpil omring deur boorde vanwaar ons na Eğirdir ry.
Aandete en oornag by 'n pensioen aan die meer in Eğirdir.

Dag 7: Kasnak-woud – Davraz-ski-oord (7 uur / 16 km)

Vandag begin ons stap (na 'n 30 min oordrag) vanaf 'n Nasionale Park vir die beskerming van die endemiese 'vulkaniese eikebos'. Ons volg 'n bospaadjie tot by Belkuyu-pas (van ongeveer 800 tot 2100m). Ons sak af na die ander kant en na die Davraz-ski-oord. Ons voertuig ontmoet ons hier vir 'n kort vervoer na Eğirdir.
Aandete en oornag by dieselfde pensioen in Eğirdir.

Dag 8: Opstyg van berg Davraz (8 uur / 12 km)

Oordrag van Eğirdir na die berg Davraz-ski-oord (20 minute). As die weer dit toelaat, begin ons vroeg om die piek van berg Davraz te bestyg (H: 2635m). Ons begin op 'n hoogte van ca. 1200m. vanaf die hoër stasie van die ski-oord. Na 'n steil opdraande, gedeeltelik op klippe en sneeu kolle, bereik ons ​​die piek om beloon te word met wonderlike uitsigte oor al die omgewing en die Eğirdirmeer. Daar is die moontlikheid om baie skaars bolle en 'n paar roofvoëls langs die pad waar te neem. Ons stap terug na die ski-oord en ry terug na Eğirdir.

Dag 9: Sivri-heuwel (8,5 km / 4 uur / +515m / -515m)

Na 'n oorplasing na die dorpie Akpınar (20 minute), stap ons na die Prostanna-ruïnes en na die top van Sivri-heuwel (1800m). Hier geniet ons wonderlike uitsigte oor die meer Eğirdir en die dorp sowel as die omliggende berge. Ons stap terug met dieselfde roete en geniet 'n tradisionele middagete in Akpınar by 'n familie-bestuurde restaurant met terrasse wat die meer uitkyk voordat ons terugry na Eğirdir waar ons die laaste nag oornag.
Aandete en oornag in dieselfde pensioen in Eğirdir.

Dag 10: Sagalassos & Vertrek

Ons gaan na Antalya (2,5 uur) maar op pad neem eers tyd om die terrein van antieke Sagalassos te besoek. Dit is indrukwekkend om die fontein van die stad te sien wat met kleipype herstel is en gevul is met water wat uit die oorspronklike bron kom, net soos 2000 jaar gelede.
As die tyd dit toelaat, is daar 'n bietjie vrye tyd om te ontspan of op die laaste oomblik inkopies te doen in Antalya voor die lughawe-oordrag.

Ekstra toerbesonderhede

• Daaglikse vertrek (heeljaar)
  • Duur: 10 dae
  • Privaat/Groep

Wat is by hierdie uitstappie ingesluit?

Ingesluit:

• Akkommodasie BB
  • Alle besienswaardighede en uitstappies wat in die reisplan genoem word
  • Middagete tydens die toere
  • Oordragdiens vanaf hotelle en lughawe
  • Engelse Gids

Uitgesluit:

• Drank tydens die toer
  • Wenke aan die gids en bestuurder (opsioneel) l
  • Nie genoemde diners nie
  • Nie genoem vlugte nie
  • Persoonlike uitgawes

Jy kan jou navraag stuur via die vorm hieronder.