6 Dae Natuurlike Skoonhede van Swart See vanaf Trabzon

Spandeer 'n wonderlike tyd in die natuurlike skoonheid van Trabzon, Rize en Uzungöl vir 6 dae.

Wat om te sien tydens die 6-dag Natural Beautys of the Black Sea Tour?

Toere kan aangepas word volgens die groep waarheen jy wil gaan. Ons kundige en ervare reiskonsultante sal jou gewenste vakansieplek kan bereik sonder om na individuele plekke te soek.

Wat om te verwag tydens die 6-dag Natural Beautys of the Black Sea Tour?

Dag 1: Aankoms in Trabzon

Wanneer jy by Trabzon-lughawe aankom, sal jy deur ons span ontmoet word en na jou hotel in die middestad oorgeplaas word. Jy kan die res van die dag ontspan by jou hotel of lekker kuier in die middestad (Meydan), wat vol restaurante, kafees en inkopiegeleenthede is. As jy vroeg opdaag, kan jy opsioneel by ons Trabzon City Tour aansluit.

Dag 2: Trabzon City Tour

Na 'n heerlike ontbyt by jou hotel, begin ons vandag se toer met 'n privaat toer deur die Atatürk Mansion te besoek, een van die mooiste voorbeelde van Trabzon siviele argitektuur. Ons besoek die herehuis wat versier is met die mees luukse en oorspronklike meubels van die tydperk, en dan sy wonderlik ontwerpte tuin, en beweeg dan aan na Trabzon Botaniese Park. Na 'n aangename tyd in die botaniese park met sy ryk plantverskeidenheid en sosiale areas, trek ons ​​na Trabzon City Museum. Langs die pad kan jy Trabzon-kasteel, Gulbahar Hatun-moskee en -graf, Zağnos-vallei, historiese Zağnos Pasha-brug en Ortahisar (Kaleiçi)-distrik sien.
Ons besoek die Trabzon City Museum, wat die geskiedenis, folklore en handel van die stad in chronologiese volgorde van antieke tye tot hede aanbied,
Ons voltooi ons voorkeurstadtoer, ons skuif na Trabzon marina vir 'n privaat boottoer volgens jou voorkeur.

Met 'n privaat boottoer (ekstra betaling) kan jy in die helder water van die Swart See swem of die unieke uitsig met sonsondergang geniet onder die bestuur van 'n ervare kaptein weg van die skare.

Dag 3: Ayder Highland en Storm Valley

Na ontbyt vertrek ons ​​van ons hotel af, beweeg ons na Ayder-plato en na 'n aangename reis langs die kus, kom ons by Fırtına-vallei aan. Ná die inbraak in Fırtına-vallei, waar ons aan baie aktiwiteite soos vlotvaart, zipline en swaai kan deelneem, beweeg ons na Ayder-plato.

Deur die Fırtına-vallei, een van die 200 ekologiese streke wat in die wêreld beskerm moet word, te volg, bereik ons ​​eers Çamlıhemşin en dan Ayder-plato. Ons besoek die natuurwonder Gelintülü-waterval, wat aan die voet van Kaçkarberg geleë is, op 'n hoogte van 1400m bo seespieël, en dan het ons vrye tyd op die Ayder-plato. In jou vrye tyd kan jy lekker in Ayder stap en jou tee of koffie voor die Gelintülü-waterval teug.

Na besigtiging en vrye tyd ontmoet ons in ons toervoertuig om 16.00:XNUMX en verlaat Ayder Plateau. Na 'n nodige blaaskans op pad en aan die einde van die dag, eindig ons Ayder-platotoer wanneer ons later die aand in Trabzon by jou hotel aankom.

Dag 4: Karaca-grot en Hamsiköy-toer

Na ontbyt by ons hotel beweeg ons na Karaca-grot deur die historiese Ziganapas-roete te volg. Ná ’n aangename reis van sowat ’n uur en ’n half kom ons by Karaca-grot aan en besoek die grot, wat amper ’n kunsgalery is met sy stalaktiete, stalagmiete en travertyne. Daarna besoek ons ​​Torul Pine Terrace, wat 'n uitstekende ervaring vir adrenalienliefhebbers bied asook sy wonderlike uitsig en ons trek na Zigana.

Ziganapas was deur die geskiedenis die poort van Silk Road en Spice Road na die Weste. Die konstruksie van die wêreld se tweede en Europa se langste dubbelbuistonnel op die gang, wat vandag nog sy belangrikheid behou, is op die punt om voltooi te word. Ons neem ons middagete by 'n plaaslike bergrestaurant in Zigana en beweeg dan aan na Hamsiköy. Hamsiköy, wat bekend is vir sy natuurlike skoonheid en ryspoeding op die rokke van Zigana-berg, bied verskillende skoonhede aan sy besoekers wat tyd saam met die natuur wil deurbring. Toer eindig wanneer ons later die aand in Trabzon by jou hotel aankom.

Dag 5: Uzungöl-toer

Na ontbyt gaan ons uit by jou hotel en beweeg na Uzungöl met 'n privaat toer. Op pad besoek ons ​​'n teefabriek en leer die storie van teeproduksie en die geheime van die brou van die beste tee. Dan vat ons 'n kort blaaskans in Sürmene vir 'n besoek aan die fabrieksmeswinkel en trek weer Uzungöl toe. Langs die Solaklı-vallei kom ons by Uzungöl aan, vergesel van tradisionele dorpshuise, tee- en haselneuttuine. Ons besoek Uzungöl op die Observation Terrace en besoek dan die Kunsmatige Watervalle, wat gebou is om die meer teen vloede te beskerm.

Jy meld aan by jou hotel in Uzungöl. Ons gee jou vrye tyd om by die hotel te ontspan en deel te neem aan baie aktiwiteite in Uzungöl en sy omgewing gedurende die res van die dag en spandeer 'n aangename tyd in ordentlike restaurante en kafees met uitsigte oor die meer en die natuur.

Dag 6: Oordrag na Trabzon-lughawe

Vandag is die laaste dag van ons toer. Na ontbyt gaan ons uit by jou hotel in Uzungöl en vervoer na Trabzon Lughawe volgens jou vlugtyd.

Ekstra toerbesonderhede

• Daaglikse vertrek (heeljaar)
  • Tydsduur: 6 dae
  • Privaat/Groep

Wat is by hierdie uitstappie ingesluit?

Ingesluit:

• Akkommodasie BB
  • Alle besienswaardighede en uitstappies wat in die reisplan genoem word
  • Middagete tydens die toere
  • Oordragdiens vanaf hotelle en lughawe
  • Engelse Gids

Uitgesluit:

• Drank tydens die toer
  • Wenke aan die gids en bestuurder (opsioneel)
  • Nie genoemde diners nie
  • Nie genoem vlugte nie
  • Persoonlike uitgawes

Jy kan jou navraag stuur via die vorm hieronder.