7 Dae Stap in Kappadosië

Hierdie 7-dag toer is gemaak vir diegene wat die skoonheid van die Lycian Way en magiese Kappadokië wil geniet. Die Kappadosië-stapmoontlikhede is eindeloos in die valleie vol grotwonings en surrealistiese rotsformasies. Die Lycian-weg verbind antieke Romeinse paaie en Ottomaanse karavaanroetes met muilpaadjies en bosboupaadjies in 'n 509 km-stap langs die skouspelagtige Turkooise kus. Die roete gaan deur die ruïnes van baie antieke Likiese stede en besoek die mees waardevolle plekke aan die kus.

Wat om te sien tydens die 7-dag Cappadocië-staptogte?

Wat om te verwag tydens die 7-dag Cappadocië-staptogte?

Dag 1: Aankoms en oordrag Soğanlı-vallei

Ontmoet by Kayseri Lughawe lughawe en ry na 'n pragtige hoek van Kappadosië; Soğanlı-vallei. Soğanlı-vallei is nie 'n baie besoekte gebied nie en sal jou 'n idee gee oor tipiese Turkse dorpslewe. Christelike kloosters wat op die rante van heuwels geleë is, is uniek vir hul muurskilderye onder alle Kappadosiese kerke. Met die ry langs die tafelblad-vulkaniese berge kom ons by die dorp Mustafapaşa (ou Sinasos) aan, 'n antieke Griekse dorpie met skouspelagtige huise: baie goeie voorbeelde van laat etniese nedersettings en argitektuur. Middagete is in 'n gerestoureerde dorpshuis met tradisionele Turkse gasvryheid.

Dag 2: Die top van Kappadosië

Opsionele vroegoggend-warmlugballonvlug bo Kappadosië.
Hierdie toer is 'n geleentheid om weg te breek van die klassieke trekroetes in die area; dis vir mense wat van hoogtes hou. Dit is een van ons gunsteling dagtoere, want dit bied baie wonderlike uitsigte en interessante leergeleenthede oor die kerke wat in die grotte uitgekap is. Daar is net twee maniere om 'n hele uitsig oor Kappadosië te kry, óf vlieg met 'n lugballon óf doen die trekking tot by Bozdağ-berg (1300m).
Ons vertrek na Cavusin Village. Na 'n kort omswerwing in die dorpie klim ons deur die verlate huise om by die onbekende kerk van Johannes die Doper, met sy unieke skilderye, uit te kom. Ons pad gaan voort tot by die kruin van Bozdağ-berg waar 'n panoramiese uitsig oor die streek wag, insluitend Uçhisar, Göreme, Cavusin, Avanos, Ortahisar, en die Zelve-opelugmuseum. Met die skouspelagtige uitsigte oor berg Erciyes, volg ons 'n gladde paadjie oor die plato en sak af vir middagete in 'n klein familie-beheerde restaurant in Red Valley. Ons besoek die wynmakery en die Druiwekerk en begin ons middagstappie in Rose Valley. Ons besoek die duiwehuise en die Kruiskerk op pad na die einde van ons instap in Göreme.

Dag 3: Ihlara-vallei en ondergrondse stad

Ons het 'n lang dag vandag, eerste stop is by een van die ondergrondse stede, een van die wonders van Kappadokië. Die nedersetting is so diep as 5 lae onder grondvlak gegrawe en is vir baie eeue vir wegkruip gebruik. Jy sal ervaar om ondergronds te wees, en voel hoe dit was om in 'n stad op die aarde te woon; mense red van gevare, hongersnood, koue en vyande.
Dan het ons 'n 1-uur se ry om by Ihlara-vallei te kom, 'n 13 km (10 myl) lange kloof wat in die vulkaniese rots gesny is. Na 'n kort teepouse stap ons sowat 3,5 uur en 'n roete om 'n paar rotsgekapte kerke te besoek. Die mure in die vallei is met kerke uitgekerf en sommige het werklik unieke skilderye binne. Dit is oor die algemeen 'n maklike stap, wat die rivier volg. Wilger- en populierbome sal ons pad versier met die pragtige voëls wat rondsweef. Na 'n laat middagete besoek ons ​​'n rotsgekapte moskee en 'n kerk langs mekaar. Ons stap verder langs die rivier af na Selime-dorp, en die stap eindig naby die Selime-klooster. Nadat ons die klooster besoek het, ry ons na 'n vulkaniese kratermeer en stop vir 'n vinnige swem, afhangende van weerstoestande.

Dag 4: Kappadosië-toer en vlug na Antalya

Opsioneel: Geniet 'n Turkse hamam
Vandag word spandeer om die bekende terreine van die Kappadosië-streek te verken. Die opelugmuseum van Göreme was 'n baie belangrike kloosternedersetting in die vroeë Christelike eeue en het 'n aantal kerke wat uit die rotse gehol is en met muurskilderye geverf is.
Paşabağ is een van die mooiste uithoeke van die streek met kluise wat uit die vulkaniese tufsteen uitgehol is.
Om na die rotsformasies in Devrentvallei te kyk is soos om na die wolke te kyk. Dit lyk asof hulle die vorm aanneem van wat jy ook al van hulle voorstel. Middagete is in 'n plaaslike restaurant in die dorp Avanos wat sedert antieke tye 'n pottebakkery-vervaardigingsentrum is.
Die middag het ons 'n opsionele besoek aan 'n Turkse bad vir ontspanning en massering. Oordrag na Kayseri lughawe vir vlug na Antalya.
Die hotel is in die historiese sentrum van Kaleiçi in Antalya geleë. Aandete in 'n plaaslike restaurant.

Dag 5: Yayla Kuzdere-Beycik (15km / 6 uur / +970m / -1020m)

Ons vertrek na Yayla Kuzdere waar ons begin met 'n bestendige klim teen 'n stroombedding na die weivelde van Çukur Yayla, net onder die berg Olympos (Tahtalı Dağı). Ons klim die pas van hier af (hoogte 1850m).
Dan sak ons ​​af via 'n muilpaadjie na die dorpie Beycik (hoogte 900m) waar ons die oordragvoertuig ontmoet wat ons na ons pensioen in Çıralı neem.
Aandete en oornag in die pensioen in Çıralı.

Dag 6: Besoek antieke Olympos en stap na Chimaera

Na ontbyt doen ons 'n opsionele verkenning van die ruïnes van antieke Olympos ('n totaal van ongeveer 6 km langs die strand). Na middagete is daar vrye tyd tot aandete. Jy kan swem en op die strand lê of ander aktiwiteite doen soos jy wil. Na aandete maak ons ​​'n kort nagstappie om die ewige brandende vlamme van Chimaera in die donker te bewonder.

Dag 7: Çirali – Adrasan (16km / 6 uur / + 750m / -750m)

Ons begin direk vanaf ons pension in Çıralı en stap deur die antieke stad Olympos en op Musa Dağ (Mosesberg; hoogte 650m). Nadat ons 'n piekniekmiddagete naby 'n ou hut gehad het, sak ons ​​af deur die woud, verby verlate plaashuise om die pragtige baai van Adrasan te bereik.
Die trek eindig met 'n oordrag na Antalya-lughawe.

Ekstra toerbesonderhede

• Daaglikse vertrek (heeljaar)
  • Tydsduur: 7 dae
  • Privaat/Groep

Wat is by hierdie uitstappie ingesluit?

Ingesluit:

• Akkommodasie BB
  • Alle besienswaardighede en uitstappies wat in die reisplan genoem word
  • Middagete tydens die toere
  • Oordragdiens vanaf hotelle en lughawe
  • Engelse Gids

Uitgesluit:

• Drank tydens die toer
  • Wenke aan die gids en bestuurder (opsioneel)
  • Ingang Cleopatra-swembad
  • Nie genoemde diners nie
  • Nie genoem vlugte nie
  • Persoonlike uitgawes

Watter ander uitstappies kan jy tydens die uitstappie doen?

Jy kan jou navraag stuur via die vorm hieronder.