7 Dae Lycian Way Stap vanaf Antalya.

Doen gedurende 7 dae 'n deel van die 540 km, 29-dae gemerkte voetpad om die kus van Lycia in die suide van Turkye, vanaf Antalya.

Wat om te sien tydens jou 7-daagse Lycian Way-padtrek- en staptoer vanaf Antalya?

Toere kan aangepas word volgens die groep waarheen jy wil gaan. Ons kundige en ervare reiskonsultante sal jou gewenste vakansieplek kan bereik sonder om na individuele plekke te soek.

Wat om te verwag tydens jou 7-daagse Lycian Way-padtrek- en staptoer vanaf Antalya?

Dag 1: Aankoms by Antalya Lughawe en vervoer na Ovacik

Met jou aankoms in Antalya, sal ons jou na jou hotel in Ovacik vervoer.

Dag 2: Dorp Kuzdere

Vandag vertrek ons ​​vanaf ons hotel na die dorpie Kuzdere. Vanaf die Ovacik-plato gaan ons verder af om aan te sluit by wat eens 'n hoof kommersiële handelsroete in die Lyciese tyd was. Die indrukwekkende figuur van berg Olympos sal 'n konstante metgesel wees en uitsigte strek ook oor die antieke sederwoude soos ons laatmiddag by ons dorpshuis aankom.

Dag 3: Cukuryayla en Beycik

Ons roete begin tussen vreedsame, dennegeurige woude en neem ons tot by Cukuryayla. Na 4 km of 2 myl stap ons tot op 'n hoogte van 1100 meter waar die seder- en jenewerbome die heuwels oorheers. Die hele area gee ons 'n wonderlike geleentheid om die fassinerende endemiese rykdom van flora in die streek te verken, wat op sy beste is gedurende die lentemaande. Vir diegene wat kies om die berg Olympos (2650 m) te klim, begin ons baie vroeg. Die klim is elke tree werd, want by die kruinrif is die uitsigte langs die kus asemrowend. In die vroeë seisoen is die kruin afhanklik van die weer, maar alles goed gaan ons om 5:XNUMX begin en diegene wat kies om net oor die rant te gaan, sal 'n paar uur later begin. Van die saal af is die afdraande op 'n muilpad na Beycik, waar ons dag eindig.

Dag 4: Cirali-vallei

Na 'n tradisionele dorpsontbyt begin ons ons stap vanaf Beycik, vergesel van uitsigte oor die Cirali-vallei. Die ou muilpaadjie neem ons na die dorpie Ulupinar waar ons die kans het om middagete te eet. Die middag begin ons weer ons stap naby die rivier, wat ons uiteindelik oorsteek voordat ons 'n relatief steil op en oor die kant van die vallei klim waar ons die boonste 'Ewige Vlam' teëkom voordat ons ons pad af na die pragtige sandstrand maak, op pad een van die onderste vlamme te sien.

Dag 5: Gratis stranddag in Cirali

Dit is 'n gratis dag om te ontspan en die lang sandstrand by Cirali te geniet. Saans is daar 'n opsionele trek na die Ewige Vlam by die Chimaera, gevolg deur aandete by 'n strandrestaurant. Die Ewige Vlam of Vlammende Rots is 'n unieke geografiese kenmerk. Tientalle klein vlamme brand voortdurend uit ventilasiegate in die rotse. Dit is nie verbasend dat dit deur die plaaslike bevolking aan mistieke kragte toegeskryf word nie, en die ruïnes van die tempel van Hephaistos is nie ver weg nie.

Dag 6: Olympos en Adrasan

Na ontbyt begin ons die dag deur die ruïnes by Olympos te verken, wat een van die belangrikste stede in die Lyciese Unie was en later by die Romeinse Ryk ingelyf is toe dit deur 'n Romeinse bevelvoerder en 'n jong Julius Cesar ingeneem is. Ons sal die toegegroeide haarnaaldjies oor die saal van Musa Dag klim en ons sal in Adrasan afdaal op 'n ou muilpaadjie deur die woud en verby verlate plaashuise.

Dag 7: Laaste dag trekking en vertrek

Stap vandag begin op 'n klipperige voetpad deur die dennebos vir ongeveer 1 uur. Hierdie gedeelte is opdraand, maar jy word beloon vir jou pogings deur fantastiese see-uitsigte aan die bokant. Ons hou aan golwend tot ons ons laaste groot uitsigpunt bereik, vanwaar ons die Gelidonya-vuurtoring van die kuslyn af kan sien opstyg. Die laaste 4 km is afdraand totdat ons eintlik die vuurtoring bereik. Ons ry terug na Antalya na die stap en vervoer na Antalya Lughawe.

Ekstra toerbesonderhede

• Daaglikse vertrek (heeljaar)
  • Tydsduur: 7 dae
  • Privaat/Groep

Wat is by hierdie uitstappie ingesluit?

Ingesluit:

• Akkommodasie BB
  • Alle besienswaardighede en uitstappies wat in die reisplan genoem word
  • Middagete tydens die toere
  • Oordragdiens vanaf hotelle en lughawe
  • Engelse Gids

Uitgesluit:

• Drank tydens die toer
  • Wenke aan die gids en bestuurder (opsioneel)
  • Nie genoemde diners nie
  • Nie genoem vlugte nie
  • Persoonlike uitgawes

Jy kan jou navraag stuur via die vorm hieronder.

7 Dae Lycian Way Stap vanaf Antalya.