6 Dae Carian Trail Stap vanaf Dalaman

Die 850 km Carian-roete is die langste van Turkye se langafstand-trekroetes. Geleë in die suidwestelike deel van Turkye loop dit deur die provinsies Muğla en Aydın, en gaan verby talle monumente uit die Karinse beskawing wat gedurende die Oudheid in hierdie streek gefloreer het.

Wat om te sien tydens die 6-dag Amazing Carian Trail?

Wat om te verwag tydens die 6-dag Amazing Carian Trail?

Dag 1: Aankoms en opsionele stap

By aankoms by die Dalaman-lughawe sal jou bestuurder en toergids jou ontmoet.
Ons gaan oor en inklok by die hotel by Kumlubükbaai, geleë op 'n lieflike sandstrand wat perfek is vir 'n swem. In die middag maak ons ​​'n verkenningstap na die ruïnes van antieke Amos, geleë op 'n hoë krans wat oor die baai uitkyk.
Aandete en oornag by 'n hotel in Kumlubük.

Dag 2: Kumlubük – Kızılcaöğretmen – Bayır (13 km)

Ons begin die stap direk vanaf ons hotel. Nadat ons die laaste uitsigte na Amosbaai bewonder het, volg ons 'n paadjie deur die woud. Dit gaan verby 'n verwoeste klooster wat tussen die olyfbome staan. Met 'n geleidelike styging gaan die roete voort met wonderlike uitsigte oor die kus. As ons die klein gehuggie Kızılcaöğretmen bereik, het ons die opsie om dit 'n dag te noem of nog 4 km na Bayır-dorpie te stap, bekend vir sy twee monumentale plataanbome wat die dorpsplein skadu. Oordrag na Söğüt (30 minute). Aandete in 'n plaaslike restaurant en oornag by 'n gerieflike gastehuis met 'n swembad in Söğüt.

Dag 3: Bahçeli – Taşlıca – Söğüt (10 km)

Ons het 'n kort oordrag na die nedersetting Bahçeli. Langs 'n klipperige paadjie klim ons na die kus met fantastiese uitsigte oor die Griekse eiland Rhodes. Ons gaan voort parallel met die dramatiese kuslyn voordat ons die binneland in gaan na die dorpie Taşlıca, waar donkies en koeie vrylik rondloop. Na middagete in 'n vriendelike dorpshuis, neem ons 'n panoramiese paadjie af na Cumhuriyet, en geniet asemrowende uitsigte oor die breë baai met klein eilande.
Aandete by 'n plaaslike restaurant & oornag by dieselfde gastehuis in Söğüt.

Dag 4: Cumhuriyet – Bozburun (12 km)

Ons begin ons stap direk vanaf ons verblyf en daal af na die strand. Langs die kuslyn neem die Carian-roete ons verby afgesonderde inhamme, antieke ruïnes en skeepswerwe waar die bekende houtkloue van Bozburun gebou is. Ons stap eindig in Bozburun, 'n bedrywige hawedorp waar seiljagte anker. Ons sal aandete in 'n plaaslike restaurant geniet en by 'n familiebestuurde pension met see-uitsigte reg op die boulevard bly waar varsgebakte brood vir ontbyt bedien word.

Dag 5: Bozburun – Selimiye (9 km)

Om ons stap te begin gaan ons oor na 'n klein inham genaamd Germe. Deur 'n klein gehuggie begin ons teen 'n saal klim waar ons mooi uitsigte sal vind terug na Bozburun-baai. Deur die saal verby, gaan die roete voort op 'n mengsel van grondpaaie en paadjies om af te daal na Selimiye met uitsigte oor die meeragtige baai en die omliggende berge. Selimiye is 'n klein kusdorpie wat 'n Ottomaanse Kasteel huisves wat ons in die middag kan besoek.
Aandete en oornag by 'n gerieflike kushotel met 'n wonderlike restaurant in Selimiye.

Dag 6: Turgut – Hydas – Turgut (6 km) en vertrek

'n Kort oordrag neem ons naby Turgut waar ons die beboste hange klim om 'n goed bewaarde ou grafkelder te besoek. Dit is in 'n ongewone piramidevorm gebou en vir baie eeue na die werklike gebruik daarvan as 'n heilige plek beskou. Ons begin die stap na 'n paadjie wat na antieke Hydras styg. Wonderlike uitsigte wat ver uitstrek vanaf die verwoeste stadsmure is ons beloning. Ons sluit die dag af deur terug te stap na waar ons ons oordragvoertuig op 'n bospad gelos het. 'n Kort oordrag na die see van Turgut stel ons in staat om die laaste swem te geniet, te stort, te verander en middagete te eet voordat ons na Dalaman-lughawe (2 uur) vertrek. ’n Aandvlug vanaf Dalaman is nodig om die program te voltooi.

Ekstra toerbesonderhede

• Daaglikse vertrek (heeljaar)
  • Tydsduur: 6 dae
  • Privaat/Groep

Wat is by hierdie uitstappie ingesluit?

Ingesluit:

• Akkommodasie BB
  • Alle besienswaardighede en uitstappies wat in die reisplan genoem word
  • Middagete tydens die toere
  • Oordragdiens vanaf hotelle en lughawe
  • Engelse Gids

Uitgesluit:

• Drank tydens die toer
  • Wenke aan die gids en bestuurder (opsioneel)
  • Nie genoemde diners nie
  • Nie genoem vlugte nie
  • Persoonlike uitgawes

Jy kan jou navraag stuur via die vorm hieronder.