6 ימים היופי הטבעי של הים השחור מטרבזון

לבלות זמן נהדר ביופי הטבעי של טרבזון, Rize ו-Uzungöl למשך 6 ימים.

מה לראות במהלך סיור היופי הטבעי של הים השחור בן 6 הימים?

ניתן להתאים את הסיורים לפי הקבוצה שאליה תרצו להגיע. יועצי הטיולים המומחים והמנוסים שלנו יוכלו להגיע למיקום החופשה הרצוי לך ללא צורך בחיפוש אחר מקומות בודדים.

למה לצפות במהלך סיור היופי הטבעי של הים השחור בן 6 הימים?

יום 1: הגעה לטרבזון

כשתגיעו לשדה התעופה טרבזון, הצוות שלנו יפגש אתכם ויועבר למלון שלכם במרכז העיר. את שארית היום תוכלו לבלות במנוחה במלון שלכם או לבלות בנעימים במרכז העיר (מידאן), הגדוש במסעדות, בתי קפה והזדמנויות קניות. אם תגיע מוקדם, תוכל להצטרף לסיור העיר טרבזון שלנו.

יום 2: סיור בעיר טרבזון

לאחר ארוחת בוקר טעימה במלון שלכם, אנו מתחילים את הסיור של היום שלנו בסיור פרטי על ידי ביקור באחוזת אטאטורק, אחת הדוגמאות היפות ביותר לארכיטקטורה אזרחית של טרבזון. אנו מבקרים באחוזה המעוטרת בריהוט היוקרתי והמקורי ביותר של התקופה, ולאחר מכן בגינה המעוצבת להפליא, ולאחר מכן עוברים לפארק הבוטני טרבזון. לאחר בילוי נעים בפארק הבוטני עם מגוון הצמחים העשיר והאזורים החברתיים, אנו עוברים למוזיאון העיר טרבזון. לאורך הדרך, תוכלו לראות את טירת טרבזון, מסגד וקבר גולבהאר האטון, עמק ז'נוס, גשר ז'נוס פאשה ההיסטורי, ומחוז אורטהיסאר (Kaleiçi).
נבקר במוזיאון העיר טרבזון, המציג את ההיסטוריה, הפולקלור והמסחר של העיר בסדר כרונולוגי מימי קדם ועד ימינו,
אנו משלימים את הסיור העירוני המועדף עלינו, אנו עוברים למרינה טרבזון לסיור פרטי בסירה לפי העדפתכם.

עם סיור פרטי בסירה (בתשלום נוסף), תוכלו לשחות במימיו הצלולים של הים השחור או ליהנות מהנוף הייחודי בשקיעה בניהולו של קפטן מנוסה הרחק מההמונים.

יום 3: איידר היילנד ועמק הסופה

לאחר ארוחת הבוקר אנו יוצאים ממלוננו, עוברים לרמת אידר ולאחר מסע נעים לאורך החוף, מגיעים לעמק פירטינה. לאחר הפריצה בעמק פירטינה, שם נוכל להשתתף בפעילויות רבות כמו רפטינג, זיפלין וסווינגינג, אנו עוברים לרמת איידר.

על ידי מעקב אחר עמק פירטינה, אחד מ-200 האזורים האקולוגיים שצריכים להיות מוגנים בעולם, אנו מגיעים תחילה לצ'מלהמשין ולאחר מכן לרמת אידר. אנחנו מבקרים בפלא הטבעי Gelintülü Waterfall, שנמצא למרגלות הר Kaçkar, בגובה של 1400 מ' מעל פני הים, ואז יש לנו זמן פנוי ברמת אידר. בזמנך הפנוי, אתה יכול לטייל נעים באידר וללגום תה או קפה מול מפל Gelintülü.

לאחר סיור וזמן פנוי, אנו נפגשים ברכב הסיור שלנו בשעה 16.00 ועוזבים את מישור איידר. לאחר הפסקה הכרחית בדרך ובסוף היום, סיור רמת איידר שלנו מסתיים כאשר אנו מגיעים לטרבזון למלון שלכם מאוחר יותר בערב.

יום 4: מערת קראקה וסיור Hamsiköy

לאחר ארוחת הבוקר במלוננו, אנו עוברים למערת קראקה במסלול ההיסטורי של מעבר זיגאנה. לאחר מסע נעים של כשעה וחצי מגיעים למערת קראקה (Karaca Cave) ונבקר במערה שהיא כמעט גלריית אמנות על הנטיפים, הזקיפים והטרוורטינים שבה. לאחר מכן, נבקר במרפסת אורן טורול, המציעה חוויה מצוינת לאוהבי האדרנלין, כמו גם את הנוף הנפלא שלה, ונעבור לזיגאנה.

Zigana Pass היה שער הכניסה של דרך המשי ודרך התבלינים למערב לאורך ההיסטוריה. בנייתה של המנהרה הדו-צינורית השנייה והארוכה ביותר באירופה במעבר, שעדיין שומרת על חשיבותה כיום, עומדת להסתיים. אנחנו לוקחים את הפסקת הצהריים שלנו במסעדת הרים מקומית בזיגאנה ואז ממשיכים להמסיקוי. Hamsiköy, המפורסמת ביופיו הטבעיים ובפודינג האורז על חצאיות הר זיגאנה, מציעה יפהפיות שונות למבקריה שרוצים לבלות עם הטבע. הסיור מסתיים כאשר אנו מגיעים לטרבזון למלון שלך מאוחר יותר בערב.

יום 5: סיור אוזונגול

לאחר ארוחת הבוקר, אנו עושים צ'ק-אאוט ממלוןכם ועוברים לאוזונגול בסיור פרטי. בדרך אנו מבקרים במפעל תה ולומדים את סיפור ייצור התה וסודות חליטת התה הטוב ביותר. אחר כך אנחנו עושים הפסקה קצרה בסורמנה לביקור בחנות הסכינים של המפעל ועוברים שוב לאוזונגול. לאורך עמק Solakli, אנו מגיעים ל-Uzungöl, מלווה בבתי כפר מסורתיים, גני תה ואגוזי לוז. אנו מבקרים ב-Uzungöl במרפסת התצפית ולאחר מכן מבקרים במפלים המלאכותיים, שנבנו כדי להגן על האגם מפני שיטפונות.

אתה עושה צ'ק-אין למלון שלך באוזונגול. אנו נותנים לכם זמן פנוי להירגע במלון ולהשתתף בפעילויות רבות באוזונגול ובסביבתה במהלך שאר היום ולבלות בנעימים במסעדות ובתי קפה הגונים עם נוף לאגם ולטבע.

יום 6: העברה לנמל התעופה טראבזון

היום הוא היום האחרון לסיור שלנו. לאחר ארוחת הבוקר, אנו עושים צ'ק-אאוט ממלוןכם באוזונגול ועוברים לשדה התעופה טרבזון בהתאם לשעת הטיסה שלכם.

פרטי סיור נוספים

• מדריך באנגלית

לא כלול:

• משקה במהלך הסיור
  • טיפים למדריך ולנהג (אופציונלי)
  • לא הזכירו סועדים
  • לא הזכרנו טיסות
  • הוצאות אישיות

אתה יכול לשלוח את שאלתך באמצעות הטופס שלהלן.